mandag 20. oktober 2008

Vært en nydelig helg på hytta. Kuene var borte så hadde hele plassen å boltre oss på, men igrunn så savnet jeg kuene litt, var en sjarm m de og selv om de var der så kunne vi jo bruke hele plassen selv om, var bare nødt holde et ekstra øye m bikkjene, og det gikk jo helt greit når de ble vant m dissa nysgjerrige kuene, ja for de fulgte alltid etter oss. husker ene gangen vi skulle legge ut ett spor til Lita... markerte m merkebånd, men tror dere ikke kuene gikk bort og begynte å leke m merkebåndet haha skulle hatt videokamera da ja ;)))

På lørdag regnet det, men det hindret oss da ikke i å legge ut et feltsøk til bikkjene, la ut 4 gjenstander til de hver og de apporterte dem alle :) etterpå var vi vel ca to timer og koset oss i skogen, både bikkjene, Nicki og oss var gode og slitne når kvelden kom. Spilte ludo m Nicki og spiste biff m gratinerte poteter, fint skal det være på hytta ja hehe ,p Nicki og bikkjene sloknet som sten når det var leggetid for Nicki. Meg og gubben koset oss m hver vår bok, men rart m det, v 23 tiden så var det jammen natta på oss også.

Søndag våknet vi til nydelig vær. bare å hive på seg klær og komme seg ut, la ett nytt feltsøk til bikkjene, men tror nok de var bra slitne, for de var ikke så ivrig som på lørdag så etter å ha funnet og apportert to gjenstander avsluttet vi og tok turen inn i skogen par timer før vi gikk til hytta igjen å ryddet og vasket og reiste hjem. Slitne når vi kom hjem, men sånn deilig sliten :)

Fikk melding fra Kine m Frost (D-kull), de hadde vært på utstilling i helga, lørdag ble det nr to i klassen (junior) m HP og søndag nr 1 i klassen og HP, stolt oppdretter ja :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Hei! Artig med blogg vettu:) Har lagt dere til i bloggen min jeg nå. Driver å lærer meg litt hvordan jeg skal bruke den..hehe..

Heso sa...

Er en del å sette seg inn i ja, skjønner ikke helt alt jeg heller ennå haha har lagt deg til :)