onsdag 8. oktober 2008

På tide å skrive litt igjen kansje :)

Til jul ønsker jeg meg flere timer i døgnet, det går i ett om dagen, kjenner at jeg begynner føle et behov for en liten ferie, men er enda en stund til jeg kan ta meg slike friheter gitt. Fullt kjør både i oktober og november, desember ser det ut til at jeg kan unne meg en pust i bakken om ikke annet.

Helga som var, var vi i Eidsvoll på Dyrenes Dag, ble forespurt om vi kunne ha noe oppvisning etc med hund, så vi kom mannsterke hele gjengen. Kim hadde oppvisning i Freestyle, Veronica holdt match show, Anne Linn og Hege lydighet og Kenneth feltsøk. Romerikes Blad var der og tok bilder og intervjuet oss, så ble en liten notis i bladet på søndag, flere bilder ligger på nettsiden dems, moro :)

http://www.rb.no/bilde/article3828862.ece?token=&start=4&serie=0

Til helga skal vi figurere på FA igjen, siste i år om ikke Sverre ringer og ønsker oss til schæferhund klubben da, moro m litt avveksling, sist vi stilte opp for dem var det en gjeng puddler som skulle testes, var morsomt å se annen rase enn de vanlige og puddler er jo bare så gøyale hehe

Håper det snart blir ett testlederkurs, føler meg ganske så klar for det nå etter to sesonger som figurant. Skal gå hele veien og forhåpentligvis bli dommer etterhvert :) I følge Sverre så er både jeg og gubben klare til å bli testledere, så da er det bare å vente på kurs :) leker litt m tanken om å bli figurant i RIK også, ser kjempegøy ut hvertfall.

Har fortsatt ikke ordnet m hanne til Abby, men har funnet ett par kandidater nå hvertfall og er i dialog m eier, så regner m det ordner seg om jeg ikke finner ut noe negativt m dem, så langt har jeg ikke funnet noe i avlsdataen, men er jo ikke alt som kommer opp der heller, så me får sjå.

Ingen kommentarer: