torsdag 23. oktober 2008

Da har jeg fått gjort om litt og ryddet litt her, fått opp ett par blogger jeg selv følger m på også :)

Siden helsa mi ikke akkurat tillater meg å løpe så mye mer enn ti meter, så trenger jeg en handler til kilah, men har gjort en deal m gubben da, om det ikke kræsjer m å stille Lita så kan han gå m Kilah...mot at jeg går lydighet m Lita, men det gjør jeg m glede, hun er suveren å trene m og det gikk jo ikke så altfor galt når jeg gikk m henne på brukskåringen, men da var det tross alt ca ett år siden jeg hadde trent m henne, og det som ble galt var utelukkende min feil i mitt litt lettere distre hode haha

Forguder Lita like mye som Kilah (er jo rottis som ligger mitt hjerte aller nærmest) så det blir bare gøy :)

Begynte igår m bakpartskontroll og kryp på Lita, hu tar jo ting så lett som ikno og for en iver det var i henne igår, var kjempegøy. trente m godbit siden vi var på kjøkkenet, så upraktisk begynne å leke der så da ble det godis, men Lita er like ivrig åkkesom hehe

Etterpå trente jeg mer bakpartskontroll og kryp på Kilah også, 0 pes, så da avsluttet jeg treningen m at begge dekket v siden av hverandre og måtte krype for å få maten sin haha jeg holdt på å le meg ihjel, var virkelig moro å se på dem, tror dette må være en av de morsomste treningsøktene jeg har hatt på lenge, og ble så inspirert at de også måtte jobbe før de fikk frokost idag, trente på det samme som igår kveld og fikk samme respons, så joda visst skal jeg gå m Lita i lydighet. Skal fortsette å trene hver dag før frokost, er jo også på den tiden stevner og slikt starter opp så da blir de vant m aktivitet på den tiden av døgnet og ikke bare på kveldstid, tror det kan være lurt jeg..jepp jepp ;)

Men...jeg skulle hatt en handler til de utstillingene det kræsjer m rottisen, så vet du om noen, trenger absolutt ikke å være proffe, men kjemi bør stemme da Kilah, Kooiker som hun er, er litt sær og veldig mammadalt ;)

Ingen kommentarer: