onsdag 1. oktober 2008

Hvor er min engel???

hehe jada, jeg driver m mye rart, er jo litt rar så.... ;))) trakk et sånt et englekort og fikk "the sign" mente på at englene forsøkte å gi meg et tegn, dette tegnet kunne være alt mulig fra en låt man hørte gjentatte ganger, tall som gjentar seg osv osv trakk dette kortet i forrige uke, og har de siste dagene tatt meg selv i å høre en sang oppi hodet mitt, den låta her: jag trudde englarna fans, bara bara i himmelen....kun de strofene, så hvis man skal tro på dette (skeptisk helt klart) så må denne låta være "tegnet" og at betydningen er at jeg vil møte en engel...neeei ikke sånn bokstavelig, men som jeg ser det en person jeg kan dra nytte av eller no....så...hvor er min engel ;))))

Idag har jeg vært på røntgen, har jo hatt så mange lungebetennelser at var påtide å få dette utredet. Legene har villet lagt meg inn de siste gangene jeg har hatt l.b men sånt tull har jeg da ikke tid til, passer så dårlig bestandig ;) jeg fikk så klart beskjed av legen at hvis jeg ikke skulle legges inn, så måtte jeg love på tro og ære å slutte å røyke...på dagen, jada lovte jo det da men...ene legen fikk faktisk skremt meg skikkelig, så skikkelig at jeg røkte kun to røyk om dagen, men det skled selvfølgelig ut og bedre ble det ikke når jeg tok første røntgen hos lungespesialist, for han sa at lungene mine så heeelt fine ut, ingen "røykskader" så kom nok ikke av røyken , selv om den så klart ikke gjorde det bedre, da var det gjort, så godt det var å røyke å trøste meg m at det vakke røykens "skyld" jada, tett ja, så idag tok jeg sånn CT røntgen sånn smultringsak som blir sendt over til lungespesialisten, håper virkelig de finner ut av hva som er galt, slik at de kansje kan få gjort noe m det. Har rett og slett ikke tid til alle disse l.b, også hadde det jo vært litt ålreit om jeg kunne gått på utstilling uten å hive etter pusten etter 1 runde liksom, skikkelig plagsomt er det, så krysser fingra nå for at de finner ut av det :)

Idag er Lita seg selv igjen, hun sov i hele går. Veterinær i Askim halvdoper jo bare hundene før røntging, så de får ingen "oppvåkningssprøyte" så fikk jo beskjed om at hun kom til å sove resten av dagen, litt behagelig var det jo også haha Lita er jo en bc i rottisforkledning, masse motor og energi, men i går var det virkelig stille og rolig, Lita sov og Kilah lå v siden av og passet på henne. Idag er hun seg selv igjen, så frokosten fikk de i tomme plastflasker, jobbe litt for maten de også hehe skulle vært ute å trent på lydighets programmet idag, men det regner....;P så tenker det heller blir litt bakpartskontroll trening i stua istede ;)

Ingen kommentarer: