søndag 16. november 2008

Torsdag hadde vi kursoppstart igjen som jeg nevnte i forrige innlegg, og joda jammen kom det ikke en ekstra som jeg ikke hadde fått m meg pga den %¤"##&% påmeldingsiden som ligger nede, men da ordnet det seg og vi er en fin gruppe på både valp og hverdagslydighet :) veldig ålreite folk som spør og graver...å elsker slike kursdeltakere, verste som finns er om man får en gjeng som ikke tørr si noe og hvertfall ikke spørre om noe, men det er heldigvis veldig sjeldent, en og annen kan det jo være, men de tør opp iløpet av ett par kurskvelder :)

Snart er det også spor og runderingskurs, det gleder jeg meg masse til, har det virkelig kos i skogen (der kan jeg være meget aktiv også uten å få smerter, så beste kursene vi har for meg hvertfall) hvor vi har m engangsgrill og griller i pausen, samt, om det skulle regne e.l så setter vi opp en stor 12manns lavo som vi er i i pausene. Denne omgangen skal vi ha både rundering og sporkurs samtidig, men har en stor nok skog til det så går helt fint :) sporkurset er jo kun 1 helg, rundering 2 helger, så tenkte selv være m på runderingskurset m Kilah den helga det ikke er sporkurs, ille spent på hvordan hu tar det nå, ett år siden sist vi forsøkte, men hu har blitt tøffere nå så da er det håp hehe

Lørdag var vi på danseoppvisningen til Nicki. Så utrolig skjønne disse småjentene var :) var et stort arrangemang, jenter fra kari og jørns danseloft fra både sarpsborg, halden, fredrikstad og råde, så var kjempemange som kom for å se på også og Nicki da stakkar som er litt sjenert, men hun kom seg og danset med, men innimellom ble det nok litt mye, spesielt når alle tre gruppene skulle danse samtidig, da var det litt skummelt, når det kun var 3-5års gruppa som danset da var hun helt med, også flink, ble så stolt av jenta mi :) også så stolt som hun ble selv når hun fikk en stor og flott pokal :) legger inn bilder fra danseoppvisningen snart.

Har ikke trent noe m bikkjene på to dager nå, så nå begynner de bli ivrige og masete her, har jo fått andre oppgaver for å få mentalstimulering så klart. Starter opp treningen i morgen igjen, fortsetter på de tre øvelsene vi drev m. Skal også nå begynne å føre treningslogg, har ett ålreit loggsystem på hundeloggen.no :)

Ingen kommentarer: