torsdag 20. november 2008

I dag reiser vi til Hamar rett etter hundekurs, så blir sent før vi er fremme, men da har vi hele morgendagen til å trene litt i vikingskipet, slipper stresse :)

Har ordnet m konk gruppa og internstevnet, May Britt og Kate påtok seg ansvaret for organiseringen, kommer jo en dommer som skal dømme, så strengt tatt trengs jeg ikke selv om jeg veldig gjerne skulle vært å backet de opp til deres første stevne, men dumt vente ett halvt år på parring pga det, så jeg får ta det igjen v neste stevne :)

Er så herlige mennesker som er m i gruppa, flinke, ivrige og hjelpsomme alle sammen. På mandag på trening kom Kate m gave til Nicki, som alltid er m oss på trening, hun hadde strikket lue, votter og hals til henne + at Nicki fikk kinder egg kalender som hun ønsket seg :) Tusen takk Kate. du er et herlig menneske som jeg har fått gleden av å bli kjent med. Så har vi tøffe Tine, som nå har vært på 3 stevner alene og aldri vært på stevne før, virkelig tøft gjort, gode resultater fikk ekvipasjen også :) Neste stevne skal vi også stille, så håper vi at flere av konk gruppa blir m, om ikke annet så hvertfall for å se på, men vet dere alle begynner å bli klare for debutering ,)

Prosjektet mitt, Kilah og lita fot samtidig, går helt suverent, full kontakt og så samspilte, flott å se på :) foreløpig kun trent på stua, men nå skal jeg begynne å trene ute også :)

Nu må jeg begynne å pakke, blir noen dager borte så må ha m litt.

Ingen kommentarer: