tirsdag 4. november 2008

Dæsken nå begynner bikkjene å få dreisen på plass kommandoen m begge. Har såvidt begynt å gå fremover og de følger som to tente lys :) Øvelsene vi har trent inn hver for seg begynner nå å sitte godt, tenker jeg trener på øvelsene ut denne uka før jeg finner tre nye øvelser vi skal trene på. Bakpartskontroll begynner bli skikkelig bra og de begynner å skjønne at de skal følge også når jeg går bakover, så neste uke blir det noe nytt igjen :) Kryp øvelsen har blitt kjempegod på Kilah, Lita er litt tung i bakparten så er ikke helt perfekt ennå, men det kommer :)

Det ble ingen klikker gitt, helt glemt hehe tror jeg fortsetter m klikker til finjusteringer jeg :)

Må begynne m utstillingstrening igjen, ikke lenge til Hamar og Kilah må bli vant m at det er andre som håndterer henne iom jeg har fått en handler til henne. Var mye utstillingstrening i sommer, så utfordringen blir at andre stiller henne opp. Men hun skal treffe handleren fredag eller lørdag slik at de blir kjent før hun stilles på søndag, så tror nok at det skal gå greit, har hun først blitt kjent så er det ikke så skummelt.

Lurer på når Abby skal få løpetid jeg...vært greit å fått parringen unnagjort igrunn. Og håper virkelig det blir mange valper, hannen var ingen billig fornøyelse ;) så at jeg mest sannsynlig går i tap på denne parringen, får så bli, Eva skal jo ha sin del av pengene for leie av Abby også + at vi skal beholde ei tispe selv, så krysser fingra for at det blir ett bra kull hvertfall :)

Ingen kommentarer: