tirsdag 20. januar 2009

Nå er det full trening av hundene før søndag, da skal vi på stevne i flateby, Kilah og Litas 2. stevne, så gudene veit åssen dettan ska gå ;) gjør de som på trening, så går det veldig bra, men nå har jeg jo erfart at det er sjeldent at det går som på trening, og det er gjerne i de momentene jeg føler meg tryggest i som går skeis. Gubben blir nok å gå selv m Lita, men sånn i tilfelle han ombestemmer seg så trener jeg m henne jeg også. To til fra konk gruppa skal også stille, ene debuterer m elghund blandingen sin :)

Fått to reservasjoner på Lita kull også, moro :) hun har fortsatt ikke fått løpetid, men det er helt greit, da blir det ikke født valper før abby valpene har flyttet til sine nye eiere :)

Ble ikke ferdig på valperommet....jeg fikk ikke begynt engang...upz...måtte ta rommet til Nicki først syntes jeg, full tømming av alle skuffer og skap, samt litt ommøblering, ble så koslig så :) bare jeg blir ferdig på valperommet innen lørdag så går det helt greit, henter jo Abby på søndag så da vil jeg at det skal være iorden :)

Ingen kommentarer: