mandag 5. januar 2009

GODT NYTT ÅR!!!

Nå er det jammen lenge siden jeg har hatt mulighet for å skrive her, blir sånn når jeg skal skryte på meg ferie, ferie fra kurs ja...men dæven så mye stress likevel, farting både hit og dit for å besøke og feire m slekt og venner, phuh, kan bli sliten av mindre liksom. Klarte å lure oss til noen dager på hytta da, det var digg. Eva, Stefan, Camilla og Abby var med, så ble både folksomt og hundsomt, 4 voksne, 2 unger og 3 bikkjer, i en ikke altfor stor hytte, men det funka det, gikk helt strålende faktisk :)

Julaften feiret vi hos svigers, var koslig, god mat og masse fine gaver :)
Så var det til mutter og fatter fra 1. til 2.juledag, så hytta noen dager, deretter fartet vi til Eva og Stefan for å feire nyttår hos dem. 5 voksne, 2 unger og 4 bikkjer :) Bikkjene brydde seg ikke stort om rakettene, var litt spennende i begynnelsen men så fant de på andre ting å gjøre. Jeg er alltid inne m bikkjene når rakettene skytes opp...for det atte jeg er redd raketter hehe har heldigvis ikke overført det til bikkjene, men så er jeg heller ikke redd når jeg ser fra vinduet heller da ;)

Har ikke blitt så mye trening av egne hunder som jeg håpet i jula, men det får gå, nå skal jeg ha m to på opplæring i sarpsborg fremover og ene av dem skal ta over avdelingen min, så da blir det bedre m tid :)

Abby viser alle tegn på drektighet, så krysser fortsatt fingre og tær, kan jo aldri vite. Men det må være tre valper, to hanner og ei tispe, aller helst 4, ei tispe til slik at vi får beholdt ei selv :)

Så går vi bare å venter på løpetid på Lita, 2 kull på rappen har vi aldri hatt før, men en gang må jo være den første ;)))

Har fått tilbakemelding på D-kullet ang nyttårsaften fra 3 foreløpig, Loke, frost og Mina, disse hadde ikke vært redd i det hele tatt, bare syntes det var spennende, så det er bra :) Nå skal de også snart røntges, er kjempespent på hvordan resultatet blir.

Idag starter vi opp m konk gruppa igjen, blir noen nye også nå :) Så skal vi prøve å få flest mulig m på stevne i Flatebyhallen i januar, om ikke annet så hvertfall for å se på og gi litt oppbacking til de som skal stille :)

Ingen kommentarer: