onsdag 17. september 2008

Er ikke helt inn i denne blogg greiene så blir nok noen rare koblinger her, men retter opp etterhvert som jeg fatter mer ;)))

Takk for kommentaren Margrethe, hyggelig du vil følge med på bloggen, skal forsøke være flink å oppdatere og kansje ha noe interessant å fortelle ;)

Kilah var med meg til min ny oprerte venninne, gubben var hjemme m Nicela, Lita og fox terrieren Nøste (jada..er svigers bortskjemte lille sak dette)

Kilah fikk løpt og herjet m Beauty, elgschæferen til min venninne Siw (hun opererte vetu), tok jo m meg noen neseprøver til Siw sånn i tilfelle det ble litt trening, men det ble det dårlig m.

På tirsdags morgen kom også Tess, Kooikeren Siw passer mens a mor er på jobb. Hun er 1 uke eldre enn Kilah og fra Tagas Kennel i Danmark og Kilahs store konkurrent i utstillingsringen ;) Klarte å få helt over kokende vann over hele hånda mi når jeg skulle helle over i kaffekanna, verste var at jeg visste jeg kom til å gjøre det, nå må jeg begynne å ta disse forvarslene på alvor hehe men det merkelige var at det gjorde ikke så vondt, merket jo at det var varmt, men ikno mer...og hånda så helt fin ut etterpå, var ikke rød engang, det var litt merksnodig igrunn..mystisk...

I går var det kurs, hadde m vår freestyle instruktør som hadde en liten oppvisning i freestyle og pratet litt om det og agility, samt at deltakerne fikk prøve seg på ett par triks, var moro :)
I morgen reiser vi bort for helgen, på torsdag skal vi til sessvollmoen militærleir, guttungen har jo blitt befalselev og imorgen er det åpen dag for slekt og venner, så da må vi jo så klart ta en tur. Har fått byttet kursdag slik at kurset blir idag istede for imorgen, blir hektisk idag ja, hente jentungen i barnehagen og rett på danseskolen hun går på for deretter reise rett til kursplass, så hjem legge barn og pakke :) Lørdag er det jo jubileumsutstillingen til rottweilerklubben, skal stille Lita også kommer Draco fra D-kullet og abby fra A-kullet. Her blir det kjempehard konkurranse så har ingen forhåpninger, men er flott trening for hundene og sosialt, vi er 6 stk som kommer m 3 campinger og skal være hele helgen og så klart...jubileums middagen må vi jo ha med oss :) søndag er det nm i ipo for rottisen, så denne helgen gleder jeg meg til :)

Skulle egentlig møte Kilahs oppdretter i kongsvinger utstillingen i oktober og stille Kilah, men har fått forespørsel om oppvisning etc i Eidsvoll så da gjør vi det i stede, neste utstilling for Kilah blir da ikke før i letohallen i romjula, er lenge til men har da ikke dårlig tid vi ;) blir at vi begynner å stille i lp ringen utover nå da :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oiii.. Forvarsler? Har vi kanskje mer enn hund til felles? Hehehe...
Lykke til i LP ringen, konge at rottiser mfl stiller, så en får vist frem hva de kan, og kanskje bryte litt tradisjonelle antagelser om enkelte raser:) Jada jada, vi kommer etter... Bare eiern får tak på litt sterk medisin som roer nervene:P

Heso sa...

Ja har nok "dessverre" det, synes ikke disse forvarslene er noe som helst ålreit, hvertfall ikke nå lenger for nå får jeg det visst også på ukjente mennesker, fikk en skremmende opplevelse i går, forteller om det snart på bloggen, men det var direkte uhyggelig :(

Vi stilte ikke i LP, skulle titte på nm i IPO ;)