torsdag 14. januar 2010

Skitsnakken igang.....at ikke folk kan holde seg for gode til å slenge m leppa og prate drit om andre! Men vet jo hvem som står bak dette.

En av mine kursdeltakere ville gjerne ha noen lapper av oss for å henge opp. Kom til dyrebutikken og spurte om å få henge en lapp der, fikk til svar: Åh, Villhunden ja, dem har jeg hørt masse bra om, klart du kan henge opp. Idag var denne kursdeltakeren innom butikken igjen og damen som jobber der kom og sa hun hadde fjernet lappen da hun hadde fått 3 henvendelser fra noen som sa vi hadde dårlig kurs og ingen ønsket å gå videre kurs hos oss...

kursdeltakeren ringte meg og fortalte....og avdeling det gjaldt var Skjeberg, da fikk jeg en liten feeling på at her er det noe som ikke stemmer, Sarpsborg avd er den vi har størst pågang på og der vi får flest m oss videre ca 90%....og nå i januar, så har vi fullt kurs noe som ikke har vært vanlig før på denne tiden. Men...jeg kan jo regne jeg også, kan legge sammen 2+2, og nevnte litt til min kursdeltaker som ja.....kunne bekrefte at det kom fra et aktivt hundemiljømiljø i distriktet....og nei, ingen av de som hadde klaget hadde før gått kurs hos oss.... Jeg vet jo godt hvem dette stammer fra, men JEG holder meg for god til å henge de ut her :(

Vel....når kursdeltakere velger å bli m oss videre, så tar jeg det som et tegn på at de er fornøyde, jeg hadde hvertfall ikke betalt masse penger til noe jeg ikke var fornøyd m, da hadde jeg oppsøkt andre. Det er klart, det skal vanskelig gjøres å kunne tilfredsstille alle, det tror jeg faktisk ingen hundeskoler har klart, alle finner sin greie og sin måte og trene hund på og hundeskolene er forskjellige, vi har fått mange fra andre hundeskoler, men de andre har sikkert fått mange fra oss også, slik er det bare og konkurranse er bra for da må man skjerpe seg og gjøre en god jobb :)

Men blir bare for dumt å få klage fra noen som aldri har gått kurs hos oss. Finn på noe annet å bedrive fritiden deres på, trene hund kansje????????? Slarvekjerringer!

Dagen s lille utblåsning, godt å få sagt det ;)

4 kommentarer:

Sivangj sa...

Slarvekjærringer og misunnelige folk som slenger med leppa vil det desverre bestandig finnes. Men med en andel på 90 % som fortsetter på kursene deres. Ja da gjør dere no rett. Godt du ikke lar slike tåpelige folk gå inn på deg ...
De er sannelig ikke verd det :)

Faerie sa...

Huff, er så kjipt med sånne folk altså....

Anonym sa...

Fan va tråkigt det e med folk som har ett sånt fruktansvärt tråkigt liv så dom måste prata skit om andra!

Jag hoppas ni mår bra för övrigt!!

Kram Ia & Izac

Heso sa...

Vel de får nå bare fortsette å synke, jeg bare ler av dem, tragiske tilfeller ;)))