lørdag 19. september 2009

Litt sånn svada preik i mangel på å skrive noe interessant ;p

Fikk høre et aldri så lite rykte om at vi har en instruktør i stallen som heter Ole og er narkoman...hehe må jo egentlig bare le da, er liksom så innmari søkt. Har aldri hatt eller har en instruktør v navn Ole eller Ola eller mann for den saks skyld, kun gubben, men så vidt jeg vet er han ikke narkoman -ler- Og jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at noen av våre instruktører er narkoman, i så fall, så skjuler de det jævli godt hehe mye rart man skal høre ja ;))))

Ellers er det ikke så mye skrive om egentlig, har bare vært hjemme og pleid meg selv slik at jeg snart kan bli frisk og komme igang m trening igjen. Rart m det, men når man ikke kan....ja da må man da liksom, klør i fingra etter å trene ;)

Lita og Kilah har løpetid nå, synes det er flott at de samkjører...men herregud for et mas, spes m Lita, kos kos kos og atter kos, kos det altså men.... og når hun ikke maser om kos, ja da er det Kilah for alle penga, skulle tro de var et nyforelsket kjærestepar, helt oppslukt av hverandre og lever helt i sin egen verden m jokking på hverandre, sleiking både her og der og sover tett inntil hverandre, er jo søte da..men.. ;)

Nicki har begynt ny sesong på danseskolen og nå begynner hun å bli riktig så flink, god rytme og takt :) og så søte de er i de små rosa kjolene :)

I morgen er det valpeshow, egentlig skulle de alle vært påmeldt i trøgstad på valpeshowet der neste helg, men noen ble påmeldt i askim i morgen istede, uviss årsak, så greit nok, vi kommer begge helger vi hvertfall :)

Var noen dager på hytta, gubben og Nicki tok fri så vi fikk noen ekstra dager. og vi gjorde absolutt ingenting...ikke et eneste spor eller feltsøk, kun slappet helt av og nøt stillheten og flott vær, var digg ja :)

1 kommentar:

Faerie sa...

Hehe, blir gøy å se hvem som kommer på utstilling og ikke ;)

Kjipt med sånne rykter da... :(