onsdag 16. desember 2009

Det snør det snør...tiddelibom...snart jul, tenk om vi er så heldige at vi har snø på julaften...luksus ;)

På tide å begynne m julepynt å sånn, orker ikke begynne for tidlig for da er jeg bare drittlei når jula først kommer, men nå er det på tide :) skal få lagd julekort også nå, begynner å få en del julehilsner så er vel på tide det også...jadda er litt sånn treg av meg, er liksom meg det da ;)))

Venter i spenning om dagen på parringen til cattledogen, går en usikker tid i møte her....blir det parring....tar tispen seg...blir det ei blå tispe til meg...huff, har ikke godt av all denne spenningen her altså ;)))

Lørdag var meg og Eva på jentekveld hos Anne-Linn, m et par venninner av henne, Marte og Linda, kjempehyggelige mennesker :) men klums og kløna tro til igjen, sånn er det bare m meg og Eva på banen....skulle kjøpe en liten ting til Anne-Linn, men alt av kjøpesenter og sånt var stengt alt så vi fant noe på Kiwi....en julestjerne m glitter og en fin julekrans.....det vi ikke visste var at dette var en sånn gravkrans fortalte gubbene når vi kom ut av butikken....oh my....litt sånn surrete i hodet etter noen drammer gjorde jo ikke saken noe bedre, neida var ikke fulle, bare litt lettere lattermild ;)) først tenkte vi at vi fikk gå i skauen i mørten og finne noe grankvister vi kunne sette på kransen, meeen...var kaldt og dårlig m klær så det droppet vi, men vi fant en annen løsning.....vi puttet julestjerna oppi kransen så det ble en fiiin sånn pynt rundt den, ble så fint atte ;)))

Hadde en kjempekos kveld, alltid hyggelig sammen m Anne-Linn, så dette må vi gjenta :)

Ellers har det vel ikke skjedd så mye, nyter ferien og tar livet m ro, digg :)

Ingen kommentarer: