tirsdag 17. november 2009

Arcanorums Echo klarte i går bronsemerke, 163poeng, kun 9mnd gammel, trenger vel ikke å si at jeg er en stolt oppdretter ;) Er superfornøyd m valpekjøperne våre, de er flinke og aktive og da blir jeg så glad :)))

Så fikk jeg en veldig trist tlf fra en av valpekjøperne på F-kullet....han hadde jo en rottis gutt fra før, men han blir avlivet idag pga kreft kun 2år gammel, føler virkelig m han og sender mange varme tanker og håper han har mange rundt seg til å stille opp for han i denne vanskelige tiden :(

Ellers trener jeg og Kilah for fullt opp mot lp2 programmet, tror dette skal gå veldig bra, men...noe annet er det jo når konkurransen kommer da m nerver og det som er ;) Nicki har begynt å trene m Kilah mer og mer nå + at de henger sammen som erteris ;))) det er tydelig at de begynner å sette stor pris på hverandre, de har jo alltid hatt en god kontakt, men nå ser vi at det blir mer og mer og det er jo kjempebra da kilah på en måte blir Nickis hund når jeg får meg rottisvalp igjen. Jeg kommer jo så klart til å fortsette m både lydighet og spor m henne og er fortsatt mitt hovedansvar, men Nicki ønsker seg sin egen hund men hun er altfor liten til å få en valp så da passer det godt at hun "overtar" Kilah som kan masse lydighet fra før, til våren skal de jo på nybegynnerkurs sammen, blir spennende å se hvordan det går, Nicki er jo bare helt utrolig m både Lita og Kilah, så gleder meg til å se fortsettelsen :)

Ellers er det vel ikke så mye nytt å fortelle, så da tar jeg m meg biskusene og reiser en tur på sandtaket m dem idag, god muskelbyggning og trening det :)

1 kommentar:

Faerie sa...

Flinke Echo ;) Tror nok ikke vi rekker bronsemerket om litt over 2 mnd, men... Vi satser på å ta det helst før ho fyller året, ellers blir det rundt de tider iallefall ;)

Stakkars han med rottisen da :( Føler virkelig med han! Kan ikke tenke meg noe verre...

Så spennende med Nicela og Kilah da :)Regner med det går kjempebra, Nicela er jo så flink :)